AyßűKęę

AyßűKęę
@aybukeyc
Mustafa Kemal ATATÜRK BEŞİKT'AŞK twitter.com/aayucex
Yeni yıldan pek de birşey beklemeyin. Bekleyişler boşa çıkacak bariz ortada her şey..
Reklam
İnsan Sevmeli: Bazen Bir İnsanı, Yahut Bir Ağacı, Ya da Kanadı Kırık Bir Kuşu.. Zaten Sevmezse İnsan, İNSAN OLUR MU? 💢Cahit Zarifoğlu
Yaşamak değil, Beni bu telâş öldürecek. 💢Özdemir Asaf
Şimdiki boşvermişliğim, bir zaman çok önemsemişliğimin sonucudur. 💢Charles Bukowski
Mutlu uyumak lazım azizim.. Madem uyku yarı ölüm halidir, O halde mutlu ölmek lazım; Her gece. ☆Cemal Süreya
Reklam