AyßűKęę

AyßűKęę
@aybukeyc
Mustafa Kemal ATATÜRK BEŞİKT'AŞK twitter.com/aayucex
Kim demiş izindeyiz diye? Özündeyiz Özünde.. Saygı, Minnet ve Özlemle... 🖤10 Kasım 193♾
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Susmak iyileştirmiyor yarayı..
"Biraz Sen, Birazcık Hüzün.. Sağ çıkar mı tenimizden Ölüm..."
Sayfa 108 - C4kitap·Kitabı okudu
Tartışmaya Kapalı...
Biz iki Mustafa sevdik. Biri Muhammed Mustafa (s.a.v) Diğeri Mustafa Kemal Atatürk. Biri Allah'a kulluk etmeyi öğretti. Diğeri kula kul olmamayı öğretti.
Hayallerim yok benim. 'Hayırlısı olsun.' dediğim gün hepsinden vazgeçtim.