Ayça Büyük

Ayça Büyük
@aycabuyuk3
Her katil olay mahalline geri döner...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir erkek çocuğu ağlamaması gerektiğini düşünerek yetişiyor. Bir çocuğa ağlama dediğiniz zaman duygularını ondan daha da uzağa götürüyorsunuz. Sonra da karısını neden dövüyor diye şaşırıyorsunuz.
Kimsenin tanıdığı değilsin artık Kimsenin özlediği değilsin Kimsenin beklediği değilsin Kimsenin ardı sıra gözyaşı döktüğü değilsin Kimsenin ölüsü de değilsin Tıpkı şimdi olduğu gibi...
Unutmak ne dipsiz bir şeydir ki, unutanlara unuttuklarını bile unutturur. Unutulmak ne acı şeydir ki, unutulanın unutuluşuna ağlayışını kimse hatırlamaz.
Ne içindeyim zamanın, Ne de büsbütün dışında; Yekpare, geniş bir anın Parçalanmaz akışında.