Ocak Ayında Okuduklarım ❤
* Eğiva'nın Çocukları - Özge Özdemir - "9/10"
* Satranç - Stefan Zweig - "10/10"
* Bilinmeyen bir Kadının Mektubu - Stefan Zweig - "10/10"
* En Uzun Yaz - Jennifer L.Holm - "4/10"
* Spiritus - Aynur Başkan - "8/10"
* Hayvan Çiftliği - George Orwell - "10/10"
* Roverandom - J.R.R. Tolkien - "10/10"
* Üvercinka - Cemal Süreya - "9/10"
Bu arada Hayvan Çiftliği'nin animasyonuna da bir 10/10 puan daha. ❤❤ Zaten onu izleyince beğenmemek imkansız.
İşte böylelikle yeni aya ve onun getireceği kitaplara bir merhaba demiş oldum. Daima kitapla, huzurla ve aşkla kalın. Ejderhalar sarsın her yanınızı ❤