ays bil

ays bil
@aysb1
Her kelimem gülümserdi. Ama bunlar da hayal!
Sayfa 12·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Unutmalıyım o halini. Başka bir hikâyenin içinde olmalısın sen.
Sayfa 11·Kitabı okudu
Diyorum ya; sen olsaydın, her şey bambaşka olurdu. Ama yoktun işte, gitmiştin.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Sabahın bu saatinde, böyle amaçsız, karmakarışık beklerken, "Sen olsaydın," diyorum kendi kendime. Sen olsaydın!
Sayfa 10·Kitabı okudu
Herkes gibi ben de şairleşiyorum yağmur altında, nereden geldiği belli olmayan sevinçler, hüzünler zihnimin bir köşesinde birbirine karışıyor. Karışıyor zihnim; şekiller eğiliyor, bükülüyor. Ne bekliyorum orada bilmiyorum. Birini, birilerini ya da hiçbir şeyi. Sen geliyorsun aklıma. Hem de Sabahın bu saatinde. Dinlediğim müzikten mi, yoksa sigarayı senin gibi tutuyor olmamdan mı? Belki ikisi de değil. Sadece yağmurun yüzümü ısıran soğukluğundan. Neyse ne!
Sayfa 9·Kitabı okudu