Tuğba

Tevfik Fikret: "Hak bellediğin yolda yalnız gideceksin."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evet, dil gidince edebiyat gider. Edebiyatın temeli dildir. Evet, bizi dilsiz bıraktılar. Dilsiz kalınca, edebiyatsız kalırız. Edebiyatsız kalınca; edepsiz oluruz.
Kelimeleri çıkarın şöyle hafızanızdan ve kütüphaneleri kaldırın; nasıl yaşayacaksınız?
Çoğu zaman Tek istediğimiz aslında Biraz mola!
Dünya iyi bir bekleme salonudur aslında En azından bir kahve içmeye değer