Tebessüm neden güzel biliyor musun?
Neler yaşamışsın,ne kadar üzülmüşsün,kaç yaşındasın hiç ayırt etmeden anında çocuk oluveriyor gülümseyen kişi..Öyle de yakışıyor ki insana tebessüm etmek,baktıkça huzur buluyorsun,hele bir de sevdiğin simalarda açtıysa .. :)