Uzun bir gece..
Büyüleyici şekilde kar yağıyor yine..
Fazla sabredemiyorum balkona atıyorum kendimi..
Taneler,bazen romantik müzikte dans eden bir çiftin ahenginde,
Bazense haşin, istikrarlı,masaya yumruğunu vurmak gibi adeta,
Onurlandıracağı o yeri çok önceden biliyor..
Ellerimi uzatıyorum..
Yalan değil,karın yağışı çocuk gibi sevindiriyor,hatta sevinçten bağırdığım da doğru olabilir..
Soğuk umurumda değil..
Çünkü her kar tanesi ile avucuma, yanağıma düşen o melek öpücüklerine talibim...
Evvelden de severdim zaten..
Havanın soğuğunu,
Serin esen rüzgarı..
Yüzüme dokunan yağmur tanelerini..
Ellerime konan melek öpücüklü kar tanelerini..
Her biri yüreğime inşirah..
Yangınıma yağmur,
Gözyaşıma derin ve narin bir teselli..
Ayşe Ekşioğlu