İçimizde hep bir şeye hasretiz..
O doğanın, yeşilliğin,ağaçların,dokunduğu yere..
Güzel bir enstrümanın iç geçirişinin tıpkı bir yıldırım gibi vurduğu yere..
Arayıp da bulamadığımız,can acısıyla bulup, kolayca kaybettiğimiz o yere...
Ruhun vuslat sancısına...
Güneş yangınına..