Ayşe İşçimen

Ayşe İşçimen
@ayseiscmn
"Hepimiz bir bataklıkta yaşıyoruz ama bazılarımız yıldızlara bakıyor."
Bi çay içip, birkaç kitap okuyup, iki çiçek koklayıp keşke gitseydik bu dünyadan...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve sonunda sadece ruhundaki güzelliği gören seninle kalır.
Her şeyden haberim vardı da bazı şeyleri bilmek istemedim.
Sen çok değiştin diyorlar...
Yeniden yaşamaya başlamak kolay mı?