Asem

Asem
@aysesemm
Kendi kendime kendi çapımda umut besletiyorum :)
Reklam
Belirsizlik, ortada kalınmışlık… İşte insanı en çok yoran buydu.
Kafam o kadar dolu ki. Birer birer hepsi çözümlenmeli. Huzur istiyordum.
Gerçekten yoruldum.
Geçmişin getirdiği izlerle, bana karşı olma.