Mutlaka biri gelip alır.
‟Birinin beni alıp almaması umurunda değil.ˮ dedi Edward.
‟Ama bu korkunç bir şeyˮ dedi yaşlı bebek. ‟Eğer böyle hissediyorsan, yaşamaya devam etmenin bir anlamı yok. Hem de hiç. Beklentilerin olmalı. Umutla dolup taşmalısın. Seni kimin seveceğini, bundan sondan kimin sevgisini göreceğini merak etmelisin.ˮ
‟Sevilmekten bıktım,ˮ dedi Edward. ‟Sevmekten de bıktım. Çok acı verici.ˮ
‟Hey!ˮ dedi yaşlı bebek. ‟Cesaretine ne oldu senin?ˮ
‟Sanırım çekip gitti,ˮ dedi Edward.
‟Beni hayal kırıklığına uğrattın,ˮ dedi oyuncak bebek. ‟Hem de büyük hayal kırıklığına... Eğer sevmek ya da sevilmek gibi bir niyetin yoksa, o zaman bütün bu yolculuk anlamsız.ˮ
Sayfa 166 - Tudem Yayınları / 1. Baskı: Eylül 2025