Üzüldüğünde hiç geçmeyen şey zamandır. Hasret çektiğinde, kendini yapayalnız hissettiğinde ya da yaşadığın hayattan memnun olmadığında da bu şekilde kullanırsın.
hani bir köşeyi döndüğünde bir zamanlar arkadaş olduğun ve artık öyle hissetmediğin birine rastlarsın da durup sarılsan mı yoksa başını eğip yanından geçip gitsen mi bilemezsin ya, işte ben de dağ evine karşı benzer duygular içindeydim.
Yalnızlık, ormandaki bir kulübeden çok, duvarları aynalarla kaplı bir eve benziyordu, nereye baksam birbirine sonsuz kerelerce çarpan o acayip, eğri büğrü yansımamı görüyordum.