Bu Ram Dass'a bir gün biri ' o kadar ruhsal farkındalık yaşamışsın, kendini aşmak, kendini bulmak, şifa filan anlatıp öğretiyorsun sen neden felçlisin?' Demiş ki 'kimseye inme insin istemem. Ama inmenin lütuflarından herkes faydalansın isterim. Çünkü inmeyle beraber ben daha fazla içime döndüm ve benliğimi tanıdım.