Ayten

Ayten
@aytencim
Welcome! Everything is fine.
Ama çok kırgınım. Yürek sızısı bir kırgınlık var içimde. Bir şey, bilinmedik bir yerde, bilinmedik bir şey kırıldı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünyayı ciddiye alma yorulursun. Sona erecek. Bir gün. Tümü. Bir yaz günü. Güzelim bir yaz günü.
Bıçağın ucundaydı insanların hafızası ‘İnsan unutandır ve insan unutulmaya mahkum olandır.’ Tanrı şöyle derdi o zaman: Ah! Didem Madak
“Artık ne mutlu ne de mutsuzum. Her şey geçip gidiyor. Bu zamana kadar yaşadığım, soğuk bir cehennemi andıran sözde “insan” dünyasında tek gerçek şey bu. Her şey geçip gidiyor.”