Bu hayat herkese kendim gibi oldum. Yalan söylemedim dobra oldum. Gerekirse dışlandım yine susmadım. Bu yuzden kaybettiysem eyvallah ama gözünün içine baka baka yalan söylemeyi nasıl beceriyorsun ki nasıl ne yaptım ben size ya
Deli gibi bağırıp haykırmak istiyorum ama yutkunmaktan başka çarem yok saat 4.00 bu yüzden tek yapacağım sessiz sessiz ağlamak olacak. Sen gör Allahım. Ben bunu haketmedim.
Bu saate kadar uyuyamadıysam vardır elbet bi sebebi bi gün ağlarım 2 gün ağlarım 3. gün sen ağla çünkü yaşattığını yaşamadan ölmezmiş insan sen daha beterini yaşayacaksın