Ben benim aq

Ben benim aq
@azraxiste
Alıram başımı giderem ha
Yaşıyoruz ama neden olduğunu kimse bilmiyor.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Saçlarınız herşeyden önemli olsun..:)
Unutmuyorum ne kadar değersiz bı aptal olduğumu asla unutmuyorum..
iyi değilm diyorum kimse dönüp de noldu demiyor amk..:)
"LGBT ye saygı duymuyorum. Allah'ın lanet ettiği bir şeyi normalleştiremezsiniz...." Bunu diyen binlerce insan var ama hepsi küfür alkol vb.kullaniyor Allah bunlarda lanet ediyor haberiniz yok galiba arkadaşlar.