Ben benim aq

Ben benim aq
@azraxiste
Alıram başımı giderem ha
dünya gül bana.
Reklam
benden ne kadar nefret ediyorsan seni o kadar seviyorum yeterli mi..?
unutmayın..herkes gider birgün.
yarım kaldık.. yarım kalsın..
karanlık bir gecenin öfkesiydi sözleri..