Yaptığı sözlü sınavda prof.Dr. S. B. ogrencilerine "Başınızı açın, size 100 puan vereyim." teklifinde bulunur. Bu teklifler aynı dönemde basında da yer almış, öğretim görevlilerinin öğrencilere başlarını açma karşılığında para teklif ettikleri yazılmıştır.
Sayfa 101 - Ekin yayınlarıKitabı okuyor
Ez helbestek bê navim Ji bo çaw xezale ki dinalim
Reklam
Hülasa, Kur'an, hayatı ve cemi cümle varlığı anlamlandırır. Hayatın anlamı ancak Kur'an ile idrak edilebilir. Onun için denmiştir ki hayatın anlamı Kur'an'ın içindedir. Kur'an'ın anlamı da besmelenin, besmelenin anlamı da "b" harfinin, "b" harfinin anlamı da altındaki noktanın içinde gizlidir. Dolayısıyla bir Müslüman besmele çekerek Kur'an okumaya başladığında noktadan harfe, harften kelimeye, kelimeden ayete, ayetten sureye, sureden kitaba, kitaptan hayata doğru yol alan bir akışın içinde bulacaktır kendini.
Sayfa 11 - Prof. Dr. Yasin PişginKitabı okuyor
koleksiyona 15`em, li xwînxanê, eynter ev çirûsk, ji biriqandinên qirîstalên qeşê hatiye berhevkirin di tahma biraştina goştê însanên mirî û di bêhna berateyên peykerên qefilî de ye qesrek ji qeşê heykelên devê deriyên wê diricifin ji sermê tiliyên min diweşin rengê xwînê sebx vedaye li mermerên binê wê ji jêrzemîna wê qîrîna mebredkirina kêran
Reklam
koleksiyona 14`em, li hêviya tofanan an jî li mahşerê, çele ev çirûsk, ji vedana birûskên krizên velîstinên te hatiye berhevkirin di tahma bêhnê û di bêhna tahmê de ye tu jî zanî bê destê min ne li bejna genimekî;
Ukbe b. Nafi
Ey Rabbim, eğer deniz beni durdurmuş olmasaydı, senin dinini muhafaza edip kafirlerle savaşarak Büyük İskender gibi ülkeleri ele geçirirdim.
koieksiyona 12`em, li binê bîrê, şev ev çirûsk, bi şev ji xelekeke govenda şewqên li ser ava bîrê direqisîn hatiye berhevkirîn di tahma xwedê û di bêhna hibrê de ye di binê bîreke birîndar û bêbinî de tu kes nikare bi qasî te xweşik bigirî
koleksiyona 10`em, li otogarê, qiyala nîvro ev çirûsk, ji şolîbûna dilopeke xwêdana kaotîk a zilamekî bajar lê herimî hatiye berhevkirin di tahma vegera malê û di bêhna lingên werimî yên rêwiyekî de ye cih ji te re nehiştibûn, li rawestgehên şeliqî yên li qiraxên avan piyên te derketin parsa riyan çirûskên te ew rêwiyên bender qesasên
Reklam
'Ji bo cotkarê ku hovan ew li Efrînê li ser trextora wî kuşt' ev trextor qeresiya te bû bi te re direqisî şîv û şev û şûv... tu û ew û rêyên efrînê... hew dibû lo! balo dilê mirov dikeve hesinan jî
li ser navê aştiyê, Bîra min bi berateyên birayên min dihate hedimandin navê min ji serçavê min bi biviran dihate xerritandin (diêşiya, pirr diêşiya…) (xwîn bû; ji ber gava ku min dest didayê wek virçoqiyê rohn bû) ji bo ku ser jê bikirina li salvegera tunekirina min wan dermale kiribûn dil û gurçikên min ez sunnet kiribûm ji zimanê min mmmmmmmmmmmmmmmmm… çawa tê gotin ez baş nizanimmm… ez di desthilatdariyê nimmmmm…!
bilûra min a şîrîn tu di sariya sibehê û hingûra êvarê de hevalê bêhevalan, destbirayê şivan û dilketiyan î. dengê te hêstirên dilên xemgîran, silava ji hev-veqetiyan,
Ah o eller.. tuttuğunun nereye bile demeden bir ömür yürüyeceği eller..
Veda Haccı'ndan önceki süreçte bir gün Hz. Peygamber (s.a.v) sabah namazının ardından cemaate dönerek, “Ey Muhacirûn ve Ensâr topluluğu! Hanginiz Yemende görevlendirilmek ister?" diye sordu. Hz. Ömer (r.a) kalkarak "Ben isterim ey Allah'ın Resûlü" dedi. Hz. Peygamber (s.a.v) herhangi bir karşılık vermedi. Ardından aynı soruyu tekrarladı. Bu defa Mu'âz b. Cebel ayağa kalkarak "Ben isterim ey Allah'ın Resûlü" dedi. Hz. Peygamber (s.a.v), "Bu görev senindir” buyurdu. Hz. Peygamber (s.a.v) kendisini Yemen'e gönderme kararını açıkladıktan ve oradaki görevini zikrettikten sonra şöyle buyurmuştu: “Umulur ki Allah senin bu sıkıntını giderir. " Mu'âz b. Cebel sonrasını şöyle anlatıyor: "Gidip yol hazırlığı yaptım. Sonra da Hz. Peygamber (s.a.v) bana izin verene kadar mescidin kapısında bekledim. Sonra elimi tuttu ve benimle birlikte yürüdü..."
Sayfa 57
1.500 öğeden 1 ile 15 arasındakiler gösteriliyor.