Sevgili Gökyüzü,
Gerçekten iyi insanların hepsi iyi atlara binip de gittiler mi? Kalmadı mı bize arkamızı kollamadan konuşmak? Eskiden ekerdin, biri gelip sulardı. Şimdi ekiyorsun yağmurunu bile kıskanıyorlar insanların. Arkamızda görüyorlar yüzümüzü, kimse arkamızı dönmeden ağzını açmıyor. Gülen yüzler görüyorum kime baksam. Peki bu dünyaya nefreti kim öğretti? İşte onlar yüzümüze gülüp arkamızı dönmemizi bekleyenlerdi...
#Fesleğen