bahar

bahar
@baharataaybars
Geçmişteki acılarla yüzleşmek için asla geç değildir. Bu büyük cesaret gerektirir. Sessizlik kendi hapishanesini oluşturur. Ancak kilidi nazikçe açmak, yaşam için yenilenmiş enerjiyi serbest bırakır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Her duygunun duyulmak için bir hırsı vardır ve bastırılmış duygular zamanla mayalanır ve giderek daha zehirli hale gelir.
Bizi rahatsız eden bilmediklerimizdir. Gerçek ne kadar zor olursa olsun, yalandan ya da bilmemekten iyidir.
Çocukların yas tutmasına izin verilmelidir. Gerçeği söylemezlerse hikayeler uydururlar ve gerçeğin olması gereken yerlerde sıkışıp kalırlar.
"Zaman iyileştirir" ifadesi ancak insanlar kendilerini iyileştirmelerini sağlayan işi yaparlarsa doğrudur.