yanlızım sanıyordum o zamanlar. oysa yanlızlık ve tek başınalık farklı şeylermiş. çok sonra anladım. insan yanında biri varkende yanlız hissedebilirmiş mesela. tek başınayken daha az eksik hissedebilirmiş. birinin seni en yukarıya çıkarıp ordan atmasıymış yanlızlık. ben daha önce de yerdeydim ama canım bu kadar acımıyordu diye ağlamakmış.