düşünsokakları

düşünsokakları
@ball_tozu
geçmişin tuşlarıyla geleceğin sayfaları yan yana duruyor burada.
Reklam
seni karanlıktan kurtaracak şeyin ışık olmadığını öğrendiğinde sabahların ve sokak lambalarının hiçbir önemi kalmayacak.
keşkelerin yerini neyseler aldı, keşke almasaydı ama neyse.
yanlızım sanıyordum o zamanlar. oysa yanlızlık ve tek başınalık farklı şeylermiş. çok sonra anladım. insan yanında biri varkende yanlız hissedebilirmiş mesela. tek başınayken daha az eksik hissedebilirmiş. birinin seni en yukarıya çıkarıp ordan atmasıymış yanlızlık. ben daha önce de yerdeydim ama canım bu kadar acımıyordu diye ağlamakmış.
6 Ağustos
başka gülüşler değmiş yüzüne. artık olmasan da olur.
Reklam