♡♡Nobody♡♡

♡♡Nobody♡♡
@basdassryy
"İnsanların veremediği mutluluğu bir fincan kahvede buldum; göstermedikleri samimiyeti kitaplarda okudum. İyi ki kahve ve kitaplar var."
Özlenmeyi dilersin ama unutulursun, böyle dönüyor bu dünya işte...
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Ne bileyim, iyiyim diyorsun; ama kirpiklerin hep ıslak...
Bir sürü kitap okudum, kafamı tıka basa doldurmayı denedim. Daha da büyüdüm, daha da güçlendim, yenemeyeceğim kimse kalmadı diyordum. Bugün seni görünce anladım ki, ben senin aşkını yenemiyorum .
Ne kaIbim kaIdı kırıImadık, ne akIım kaIdı çaIınmadık. Ne anIayabiIiyorum, ne de hissedebiIiyorum. Çünkü anIamak beynin, hissetmek kaIbin işidir.
“Eğer kendin için orada değilsen.YALNIZSINN"