♡♡Nobody♡♡

♡♡Nobody♡♡
@basdassryy
"İnsanların veremediği mutluluğu bir fincan kahvede buldum; göstermedikleri samimiyeti kitaplarda okudum. İyi ki kahve ve kitaplar var."
"Beni hiç anlamadın, anlamayacaksın..."
Reklam
Mesele ölmek değil. Mesele, birini delicesine severken, ondan zerre kadar bir karşılık görmeyip günden güne ölmektir.
Sen yokken bir kaç defa sevdim seni, helal et...
Yürüdüğümüz yolları gezdim tek başıma yeniden. Bir sen yoktun yanımda kaldırım taşlarında sekerek yürürken.
Üşüyorsun ceketini al Günün en güzel saatleri bunlar Lavinia yanımda kal, yanımda kal Sana gitme demeyeceğim Ama gitme Lavinia