♡♡Nobody♡♡

♡♡Nobody♡♡
@basdassryy
"İnsanların veremediği mutluluğu bir fincan kahvede buldum; göstermedikleri samimiyeti kitaplarda okudum. İyi ki kahve ve kitaplar var."
Sen yokken bir kaç defa sevdim seni, helal et...
Reklam
Yürüdüğümüz yolları gezdim tek başıma yeniden. Bir sen yoktun yanımda kaldırım taşlarında sekerek yürürken.
Üşüyorsun ceketini al Günün en güzel saatleri bunlar Lavinia yanımda kal, yanımda kal Sana gitme demeyeceğim Ama gitme Lavinia
Kimi özlediğini değil..!! Kime yenildiğini anlat bana…!
İnsan bir kere birine geç kalır ve bir daha hiç kimse için acele etmez. - Yaşar Kemal
Reklam