♡♡Nobody♡♡

♡♡Nobody♡♡
@basdassryy
"İnsanların veremediği mutluluğu bir fincan kahvede buldum; göstermedikleri samimiyeti kitaplarda okudum. İyi ki kahve ve kitaplar var."
Bu kışın devamına ihtimal verebilir misin? Her kışın bir baharı, her gecenin bir sabahı vardır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer platonik aşk ruhsal bir hastalıksa, ben tamamen aklımı kaçırmış durumdayım.
Aslında yaprak sıkılmıştı ağaçtan. Bahaneydi sonbahar.
Üstad’a sormuşlar, “Kırılan kalp yine sever mi?” Üstad, “Evet.” demiş. Yine sormuşlar, “Üstadım, siz hiç kırılan bardaktan su içtiniz mi?” Üstad yine cevap vermiş, “Peki, sen bardak kırıldı diye su içmekten vazgeçtin mi?