♡♡Nobody♡♡

♡♡Nobody♡♡
@basdassryy
"İnsanların veremediği mutluluğu bir fincan kahvede buldum; göstermedikleri samimiyeti kitaplarda okudum. İyi ki kahve ve kitaplar var."
"Şurama batan" diyor şair, "Şurama batana özlem demeselerdi; bıçak derdim" özlemekten kalbinizin ağrıdığı oldu mu?
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Her Sabah Daha İyİ Olacak Diye Kalkıp , Her Gece Daha Beter Yatarken Kaybettim...
Olursa olur olmazsa kahve içeriz..
Gözlerinin ta içine bakıp da, “Nerde kaldın, özleminden öldüm öldüm dirildim” deyip sımsıkı sarılacağım günlerin hayali var yanı başımda. Beni hayata bundan daha çok ne bağlayabilir ki?
İYİ GECELER Tatlı rüyalar... Eğer canın sıkılıyorsa gece her zamankinden karanlık gözüküyorsa gökyüzüne bak ve sabahı düşün inan sabahı bekleyen tek sen olmayacaksın.