Bir insanın ismini bilebilirsin ama hikayesini bilemezsin Yaptıklarını duyabilirsin ama yaşadıklarını göremezsin Bana öyle geliyor ki insanları yargılamada acele etmemek lazım
🖤🖤
AZRAIL Aşık olsaydı sevdiğinin canını nasıl alırdı ?
HZ.MUHAMMED EFENDIMIZIN canını alırken oysaki en acısız şekilde almıştır
Ama peygamberimizin canı yineeede o kadar acımış ki kimseye hissetirmemis.. VE bende kendime derdim var diyorum😥
🖤