"güneşin" ışınlarına gömün beni.
Mezar taşım ay ışığının gölgesidir.
Orada bilgeliğin ütopyalaştığı,düşlerin mitojileştıği, bütün uygarlıkların sığınağıyım ben.
Hiç bir kalemin mürekkebi ile, yazılmamış insanlik tarihiyim.
Kimim ben?ne dünüm, ne bugünüm, nede yarın..
Kim bilir, belkide hiç var olmadım...✍️