bir okur

aynı anda birkaç kitap okuyan tek ben olamam değil mi. çok ayrı bir zevk çünkü
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
tutunamayanlara başlamak istiyorum ama gözümü korkutuyor. ne önerirsiniz