FIKRA 😂😂😂
Doktorun biri
yeni bir muayenehane açmış....
Kapıya yazmış... " Vizite ücreti 100 tl
İyileştiremediğimiz hastaya beş mislini
geri veriyoruz...
" Vizite pahalı
ama,
doktor
gerçekten iyi doktor...
Her gelen
hasta iyileşip gidiyor...
Doktorun ünü
her geçen gün artıyormuş...
Uyanığın biri doktora gidecek,
iyileşmeyecek ve
beş misli parayı
geri alacak ya,
kapıyı çalmış...
"Doktor!
Ağzımın tadı hiç yok... Öyle kötüyüm ki,
hiçbir şeyin tadını alamıyorum...