Fazlı Beyazıt

Fazlı Beyazıt
@bayazitfazli
In la kesh
Öğrenci :)
Önlisans
Adana
Adana
4 okur puanı
Ağustos 2023 tarihinde katıldı
Ne düşündüğümün ne önemi var ? Sen beni düşünmedikten sonra seni düşünen aklımı çıldırmak üzereyken.
Reklam
Bırakıyorum ne isterlerse düşünsünler. Eğer benım yaptıklarımla uğraşacak kadar takınıyorlarsa zaten hepsınden iyiyim demektir 😎
Gün gelir sende anlarsın ya benı, ama ben öldürdüm içimdeki o seni..
Bir gün gerçekten o açıdan deliriyorum sandım. Ama zaten aklım basımda olsaydı bu acıyı yaşayacak kadar sevmezdim onu. Şimdi o mutlu bır hayat ıcınde bense hala kendıne gelmeye çalışan bır ınsanım. Bazen engel olamıyor ınsan ne yüreğine ne aklına. Ben senı severken de ne aklım basımdaydı ne kalbim .. Hala delırıyorum bu acıdan ama bılıyorum bır gün unutacagım senı herseye rağmen ..
Sevdikçe üzüldüm,üzüldükçe büyüdüm. Bu kadar acı olmamalıydı büyümek. Ama sonunda acılarla büyüyüp yaşamayı öğrendim. Emeği geçen herkese teşekkür ederim 🙏
Reklam