Bir gün gerçekten o açıdan deliriyorum sandım. Ama zaten aklım basımda olsaydı bu acıyı yaşayacak kadar sevmezdim onu. Şimdi o mutlu bır hayat ıcınde bense hala kendıne gelmeye çalışan bır ınsanım. Bazen engel olamıyor ınsan ne yüreğine ne aklına. Ben senı severken de ne aklım basımdaydı ne kalbim .. Hala delırıyorum bu acıdan ama bılıyorum bır gün unutacagım senı herseye rağmen ..