Kitabın içi basım hatalarıyla dolu 100.sayfadan sonra sayfalar 80 e 90 a gidiyor okuduğun sayfanın devam yok.Bu yayın evinden kesinlikle alınmamalı. Kayıp Kıta Mu kitabında bu kitaba çok atıf vardı o yüzden aldım ama merağımı gidermedi başka bir yayınevinden alıp tekrar okuyacağım.
Tarihin bu döneminde, hiçbir şeyi, bilhassa da kendimizi, ciddiye almamalıyız. Bunu yaptığımız anda ruhani gelişimimiz ve yolculuğumuz durma noktasına gelir…