Gözlerimi kapadığımda , gözlerim açıkken gördüğümden çok daha fazla şey görüyorum.
Kimi zaman korkunç ,
Kimi zaman daha korkunç şeyler .
Sanırım kafamda bişeyler ters gidiyor .
Yoksa olmasi gereken bu mu ?
Tek normal ben miyim ?
İşin içinden çıkamıyorum ':)