Onu ilk gördüğümde kalbimde bir cümle filizlenmişti.
‘Sevgi acıtır,öp yaralarımdan belki sana da bulaşır.’
Sevgimin onu acıttığı yerden mi,yoksa acıyan ruhunun onu besleyebileceğim yerinden mi bilemiyorum.Sahi,acım ona da bulaşmış mıydı artık?Hani olur ya,hislerim yüreğine siner,brlki o da benim gibi hissederdi