Bhr

Konuşmak benlik değil,ben seni susarak seviyorum.
Sayfa 51
Reklam
Nasıl bakabilirim gözlerine utanmadan,nasıl titremez ellerim hiç sevmiyormuş gibi?
Kış,yalnızca üşütmezmiş, Kış,bize baharı getirirmiş.
Sayfa 31
Konuşmuyorduk ama gözlerimiz sanki bize bir şeyler anlatıyordu.
Sayfa 7
Onu ilk gördüğümde kalbimde bir cümle filizlenmişti. ‘Sevgi acıtır,öp yaralarımdan belki sana da bulaşır.’ Sevgimin onu acıttığı yerden mi,yoksa acıyan ruhunun onu besleyebileceğim yerinden mi bilemiyorum.Sahi,acım ona da bulaşmış mıydı artık?Hani olur ya,hislerim yüreğine siner,brlki o da benim gibi hissederdi
Sayfa 5
Reklam