Bazen bir kitabı okurken karakterler olaylar mekanlar ve en önemlisi zaman o kadar karışıktır ki kitabın arkasına not alamadan devam edemezsiniz. Bu kitabı da böyle okudum. Anne Revna, çocuk revna ve bihter olarak ayırıp 1-2 kelimelik notlar alarak ilerledim. Arapsaçı diyebilirim. Yazarlar neden zaman çizelgesine göre ilerlemez anlamıyorum. Bir geçmiş bir şu an yazılınca arada kaybolup gidiyorum.
Hikaye güzel. Şaşırtan detaylar okuma zevkini arttırıyor. Tek eksisi karışıklığı.
Bir de lütfen şu hikayeleri bitirirken olayları havada bırakmayın. The end.