Ümit Kaya

Türkiyede ilerici demek, Atatürkçü demektir.
Reklam
Hırsız iki rekat namazla kaatil bir hac masrafı ile suçluluktan kurtulduğunu sanmaktadır.
Medreseciler için teokratik rejim artık bir inanç değil, en geniş ölçüde bir sömürüş ve egemenlik davası idi.
Milliyetçiliğin mayası "gavur düşmanlığı"dır. Milli marş batı medeniyetine topyekün "tek dişi kalmış canavar" diye söver.Mustafa Kemal ise Batılı ve tam Batı medeniyetçisidir.Batı'dan kurtulmanın tek yolu Batı'ya katılmak, Batılı olmak olduğunu bilir.
Hiçbir demokrasi seçimle en iyiyi bulamaz.Onun için önce bu ortalamayı fikirce, zevkçe yetiştirmek lazımdır.
Reklam