Bedia Tarhan

Bedia Tarhan
@bediahaniim
Arşiv
Esas olan şu: Zaman varlığı ile değil, yokluğu ile ölçülen bir şey!
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Geçmiş geri dönmez. Dönseydi varlıkta herhangi bir şey tekrarlanmış olurdu. İlahi genişlik ile çelişeceği için varlıkta tekrar yoktur. Hakk'ın dönüşü değişir, tecellileri başkalaşır, görülmeleri yinelenmeden çoğalır. Sezgili kişiler bilirler ki Hak hiçbir zaman iki şahsa bir tek surette tecelli etmez, ne de bir surette iki kere.
Zamanın ne olduğunu anlamaya çalışmak insanlığın en çok zorlandığı konulardandır. Tezatlar öğreticidir. Soğuktan sıcağı, yüksekten alçağı anlarız. Zamanın karşıtını bilmediğimizden bunu anlamak kolay değildir.
Geçip gitmiş olmasa geçmiş zaman olmayacak. Bir şey gelecek olmasa gelecek zaman da olmayacak. Peki nasıl oluyor da geçmiş ve gelecek zaman var olabiliyor? Geçmiş artık yok. Gelecek ise henüz gelmedi. Şimdiki zaman sürekli var ise bu sonsuzluk olmaz mı?