"Kaybedecek hiçbir şeyin yok. Pek çok insan sırf bu yüzdem aşktan kaçar, çünkü tehlikede olan çok şey vardır, bir sürü gelecek bir sürü geçmiş. Senin durumunda ise yalnızca şimdi var."
Sonra annemi öpmek, onu sevdiğimi söylemek, duygularımı açık etmekten utanmaksızın dizinin dibinde ağlamak... Duygular hep vardı, ama hep gizlenmek zorundaydı.
Mantosuz sokağa çıkıp karda yürümek istiyorum, çok çok üşümenin nasıl bir duygu olduğunu öğreneyim, değil mi? hayatım boyunca hep sıkı sıkı giyinmişim, soğuk alma korkusuyla.