Ölümden öte köy yok, doğrudur.
Bu ülkede resmi rakamlara göre her gün 300'e yakın kişi Covid'ten ölüyor. Gerçek sayının üç dört kat olduğu söyleniyor.
Önlem alması gerekenler sırtımızdan bizi O Köy'e doğru itiyor!
İtene de, kabul edene de Yazıklar Olsun