Gel de "Acaba bunlara
meslek eğitiminde
'rol model' olarak
Ali İsmail Korkmaz'ın
katilleri mi anlatılıyor"
diye düşünme!
Filiz gibi gençlerimizin üstünde
aynı ezme/öldürme/linç
arzusuyla tepiniyorlar.
Hayat düşmanlığı
bu değilse ne?
Şu hayat kıvılcımı
sevinç/ışıltı tomurcuğu
umut fidanı canlara
"başı ezilesi yılanlar"
demek için,
coplayıp/tekmeleyip
kelepçelemek için
insanı insan yapan
değerlerden
bir gram bile
nasiplenmemiş
olmak gerekir!
Bugün #iboshow'u 10-15 dakika kadar izledim. İbrahim Tatlıses ve Bülent Serttaş'ın cinaslı uyak ve Türkçe dil bilgisi konuşmasına tanık oldum. Bu knuyuu Demte Akaln olmadn taRtışlamarını ydırgadm.
Dünyanın kanunudur bu; çok büyük dağları aşmış olsan da, aklın takılıp düştüğün taşta kalır. Buna psikolojide; acı geçse de acı çekmiş olmak geçmez diyorlar, ama bence direkt yangındır bu.