Dilbər

Dilbər
@bellezza
C'est la vie
Öğretmen
14 Eylül 1997
70 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
1k
Aklınızdan çıkmayan bir film veya dizi repliğini yoruma yazar mısınız ?
Anket
Dilbər
Bende bir resmi bile yok. O sadece hafızamda. |Titanik|
Gövhəri-laməkan mənəm, kövnü məkana sığmazam __Sami Yusuf
Müzik
Dilbər
Nəsimi'nin sözləridir.
         ━━━━━━━━ ⸙ ━━━━━━━━ 𝗛 𝗘 𝗬 𝗕 𝗨 𝗥 𝗔 𝗬 𝗔 𝗕 𝗔 𝗞 ━━━━━━━━━━━━━━━ 𝑀erhaba, nasılsın umarım iyisindir. Berki seni tanımıyorum, normal olarak sende beni tanımıyorsun. Ve senden küçük bir isteğim var. Senden bu iletinin altına say- fama anı kalacak bir söz bırakmanı isti- yorum. Senden bir iz kalsın buraya... 𝘬𝘶𝘻𝘦𝘺
Dilbər
Şiir gibi bakan kadınları, Şiirden anlayan adamlar sevmeli Sevmeli ki ziyan olmasın o satırlar 08/08