📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabın yarısına kadar oldukça stabil ama tatlı ve aşk dolu giderken son 200 sayfada gittikçe hararetlenen ve sonunda da acilen üçüncü kitabı okumam lazım dedirten bi kitap. Dili ve betimlemesi gerçekten güzel kendimi Nazlı olarak gördüğüm bi okuma dönemi oldu. Acilen üçüncü ve çıktığı anda da dördüncüyü okumam lazım. Ama bi yandan da bu evrenden hiç çıkmak istemiyorum.