şd

şd
@benkimimm
Hayır diyebiliyorum
Tek çaren olsaydım sevip kurtulsaydın...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ağır arabesk dinleyicisiyimdir
Yine kendi kendime sormadan duramadım Niye seni böyle istiyorum diye Bulamadım...
Yanıyorum Külüm de yok dumanım da
Her şeye sahipken bile aslında hiçbir şeye sahip değilim