Diğergam

Diğergam
@berfinyerli
- Ruhun var diye kendini özgür mü sandın ?
" Mutlu olmak için kimseye ihtiyacın yok , kendini sev ve sadece kendini bil , nasıl olsa insan varlıkları her türlü kırabiliyor..."
Reklam
Geceyi niye bu kadar çok seviyoruz ? Ümitlerimiz karardığı için mi ? Yoksa yanlızlığımızı dindirdiği için mi ??
Ne kadar garip nefes alıyorsun ,ama ruhun ölü ...📌
O kadar yorgunum ki uyku ya dalmak bile yoruyor...