bergamali

bergamali
@bergamali
''Gözünü kapatan, yalnız kendine gece yapar.“ Said Nursi
Ve tütmek yanamamaktir...
Reklam
Beni bulmamış olsaydın aramazdin...
"Oku şimdi kitabını! Bugün kendini yargılamak üzere kendi nefsin yeter!" (isrâ,14)
Bir gün en sevdiğim gitti, Ben neye üzülsem hep onun gidişine ağladım....
Ahirete gidiyorum kardeşim. Siz rahatsız olmayın. Mevtim (ölümüm) hayatımdan ziyade dine hizmet edecek, Ölümüm başınıza bomba gibi patlayacak. Cesaretiniz varsa ilişiniz. Yapacağınız varsa göreceğiniz de var...Said Nursi
Reklam