bergamali

bergamali
@bergamali
''Gözünü kapatan, yalnız kendine gece yapar.“ Said Nursi
Giderken, kızdığımız her şey nasılda anlamını yitiriyor..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''O benim gözlerime niye öyle, nede öyle, hangi öyle, nasıl öyle bakmıştı ki ben sağ elimle kalbimi yoklamıştım...''
''Hadi benden vazgeçtin, [şiirden] demi vazgeçtin..''
git gide azalıyorsun içimde...
Bak kuşlara, çırpınmayana gökyüzü verilmiyor..