BERİ

BERİ
@beri_47
~ты и я и мы
Öyle büyümüş ki içimiz de ki yalnızlık. Sevilmeyi beklerken,beklemeyi sevmişiz. ~Cemal Süreyya
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sen bana bakma,ben senin baktığın yer de olurum." ~Atilla İlhan
Sen yokken ne gece,ne de gündüz. Ne ay var,ne tek bi' yıldız. Her yer karanlık ve ıssız,göremiyorum.
Müzik
Kalan olmadın,giden olmadın. Bana bir kere,gülen olmadın. Kalan öyle ben,giden öyle sen. Bu gidişle ben,biterim anladım.
Müzik
Kızlarrrrr,Ferhat Şaşkın soruyorrrr??