Berivanxanim

Berivanxanim
@berivank11
Kendi halinde
"Mutlu olmayı yarına bırakmak, karşıya geçmek için nehrin durmasını beklemek gibidir ve bilirsin o nehir asla durmaz."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...Sevgili dost, insanlar birbirlerine mektup yazmalı. Çünkü mektupta sesin tonu belli olmaz. Çünkü mektup düşünülerek yazılır. Söylediklerimizin üstü çizilemez. Çünkü söylediklerimiz dinlenmeyebilir, sözümüz kesilir veyahut o anda içeriye biri girer, okunan mektupsa mutlaka tamamlanır...
Tüm bu olamayanlar bitse mi artık ?
kırık aynalardan bakıyorum sana ellerim yüzümde ağlıyorum kesik kesik
"Sevdanı zaafına peşkeş çekip Aşkını rüşvet verme bana Beni aramızdaki ideolojik bağlarla vur En politik tepkilerle yargıla..."