"Belki de evrenin bir köşesinde bizler gibi doğayı katledip oraya buraya yol yapmayı pek seven 'zeki' canlılar hızını alamayıp gezegen yok etmek pahasına galaksinin orta yerinde otoban yapmak isteyebilir!"
"Dünya evrenin büyüklüğüne kıyasla dev bir karanlık odada ışık saçan bir ateşböceği gibidir. Kıymetini bilin ki evrenin karanlığına inat parlayan, bildiğimiz tek yaşam kaynağı sönmesin..."
"Dünya isimli bu gezegende sadece birkaç yüz bin yıldır yürüyen insanoğlu on trilyon yıl daha hayatta kalabilir mi? İnsanlığın şu kısacık tarihine sığdırdığı kan ve gözyaşına bakılırsa yanıt muhtemelen hayır."